images/school/1.jpg

Τομέας Πληροφορικής

Υλικό και Δίκτυα Η/Υ, Προγραμματισμός, Ανάπτυξη Ιστοσελίδων...
Περισσότερα

Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας

Οικονομική θεωρία, Λογιστική, Τουρισμός και Εφαρμογές...
Περισσότερα

Τομέας Γεωπονίας

Περιβάλλον και Γεωργία, Φυτική Παραγωγή, Τεχνολογία Τροφίμων...
Περισσότερα

Μεταλυκειακό έτος Μαθητείας

Προαιρετικό 4ο έτος σπουδών, απόκτηση πτυχίου επιπέδου 5 με πιστοποίηση.
Περισσότερα

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους με διασκεδαστικό τρόπο!

Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

Το ΕΠΑ.Λ. Αγριάς συμμετέχει ενεργά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα με 2 δραστηριότητες Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Μάθησης.

Δραστηριότητα: Life on land
Στις μέρες μας η υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος εξαιτίας της ανθρώπινης δραστηριότητας έχει λάβει μεγάλες διαστάσεις. Καθημερινά διαβάζουμε και ακούμε για ζώα υπό εξαφάνιση, για την υποβάθμιση των περιοχών που ζουν, για την καταστροφή των δασών λόγω παράνομων ενεργειών ή πυρκαγιών κ.α.

Θεωρούμε λοιπόν ότι η τεχνολογία και ειδικότερα η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες στην προσπάθεια των ανθρώπων για την πρόληψη και την καταγραφή ενεργειών που υποβαθμίζουν το περιβάλλον. Οι μαθητές θα δημιουργήσουν μια εφαρμογή η οποία θα αναγνωρίζει εικόνες άγριων ζώων και μια εφαρμογή στην οποία με την βοήθεια ενός εικονικού drone θα μπορούν να καταγράφουν τις προσπάθειες των ανθρώπων για να υποβαθμίσουν το περιβάλλον τους.

Στην διαδρομή για την επίτευξη του στόχου, οι μαθητές μαθαίνουν τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη, πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην καθημερινή μας ζωή, ασχολούνται με θέμα τα προστασίας προσωπικών δεδομένων, ηθικά διλλήματα που παρουσιάζονται κ.α.
Η δραστηριότητα βασίζεται στο εκπαιδευτικό σενάριο «Μηχανική Μάθηση και Αναγνώριση εικόνας στην υπηρεσία του Περιβάλλοντος» του Νεκτάριου Κοκολάκη. Link δραστηριότητας: https://codeweek.eu/view/559977/life-on-land Αν θέλετε να συμμετέχετε στην δραστηριότητά μας, χρησιμοποιήστε τον κωδικό CodeWeek4all: cw23-sA20H στην δική σας εκδήλωση https://code.org/

Δραστηριότητα: Smart Classroom
Σε αυτό το έργο οι μαθητές θα δημιουργήσουν μια εικονική τάξη που μπορεί να αντιδράσει στα λόγια τους. Θα μπορούν να ελέγξουν τις εικονικές συσκευές της τάξης λέγοντας ό, τι θέλουν να κάνουν. Θα διδάξουν στον υπολογιστή να αναγνωρίζει εντολές για διαφορετικές συσκευές με παραδείγματα. Link δραστηριότητας: https://codeweek.eu/view/559941/smart-classroom
Αν θέλετε να συμμετέχετε στην δραστηριότητά μας, χρησιμοποιήστε τον κωδικό CodeWeek4all: cw23-sA20H στην δική σας εκδήλωση https://code.org/

Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Εύα Αλεξίου