Το ΕΠΑ.Λ Αγριάς επισκέφθηκαν πρόσφατα Σουηδή εκπαιδευτικός και Βρετανός επαγγελματίας προκειμένου να ενημερώσουν και να συζητήσουν με μαθητές κι εκπαιδευτικούς.

Πιο συγκεκριμένα, στις 18 Νοεμβρίου 2016, παιδιά κι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να υποδεχθούν την Gοrel Sjοholm, εκπαιδευτικό Σουηδικής Γλώσσας και Τέχνης, και να πληροφορηθούν για τον τρόπο ζωής και το εκπαιδευτικό σύστημα στη Σουηδία μέσα από οπτικοακουστικό υλικό και συζήτηση.

Τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις πληροφορίες που έλαβαν καθώς η Σουηδία είναι μια χώρα διαφορετική από την Ελλάδα από πολλές απόψεις. Επίσης, εντυπωσιάστηκαν από τη φιλικότητα και την προθυμία της κας Sjοholm να απαντήσει σε όλες τους τις ερωτήσεις καθώς αρκετοί μαθητές είχαν τη στερεοτυπική άποψη ότι οι βόρειοι λαοί είναι ψυχροί κι απόμακροι.

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών και υπεύθυνη ήταν η εκπαιδευτικός Μαρία Μπάτσιου.

Επίσης, στις 9 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του επαγγελματία James Bowley στα πλαίσια μαθημάτων Πληροφορικής και των Αγγλικών Ειδικότητας στα τμήματα Πληροφορικής Εφαρμογών και Πληροφορικής Δικτύων .

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να πάρουν πληροφορίες για θέματα σπουδών αλλά κυρίως για θέματα εργασίας καθώς ο κ. Bowley είναι κάτοχος διδακτορικού στην Πληροφορική κι εργάζεται εξ αποστάσεως σε Βρετανική εταιρεία.

Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση και συζήτηση για τη δυνατότητα εύρεσης εργασίας σε Ελλάδα κι εξωτερικό, για τους τομείς όπου υπάρχει έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού αλλά και για την εξ αποστάσεως εργασία. Επίσης, ο κ. Bowley παρουσίασε στα παιδιά τον τρόπο με τον οποίο αναλύεται η εικόνα που μεταδίδει μια τρισδιάστατη κάμερα σε υπολογιστή και εξήγησε τη χρήση αυτής της ανάλυσης στις κάμερες ασφαλείας.  Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από την παρουσίαση και διαπίστωσαν την αναγκαιότητα συγκεκριμένων μαθημάτων σε σχέση με την επαγγελματική τους εξέλιξη.

Την επίσκεψη οργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί Ελένη Τουσίδου (εκπαιδευτικός Πληροφορικής) και Μαρία Μπάτσιου (εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας).