Όταν το ΕΠΑ.Λ. Αγριάς συναντά ξανά το Tipping Point …
- Λεπτομέρειες
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά συνεχίζεται το μαγικό ταξίδι ενημέρωσης, επαγγελματικής ανάπτυξης και ενδυνάμωσης των μαθητών/τριών του σχολείου μας σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό The Tipping Point και την υποστήριξη του Ιδρύματος Μποδοσάκη.
Ο τίτλος της φετινής μας δράσης «Μαθητές των ΕΠΑΛ αναπτύσσουν οριζόντιες δεξιότητες για το παρόν και το μέλλον τους και συνδέονται με την αγορά εργασίας».
Με τη συμμετοχή μας στη δράση το σχολείο μας γίνεται μέλος ενός δικτύου που προωθεί την καινοτομία και τη σύνδεση της εκπαιδευτικής κοινότητας με την αγορά εργασίας, ενώ παράλληλα οι μαθητές καλλιεργούν σημαντικές οριζόντιες δεξιότητες ενισχύοντας την προσπάθεια τους να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα και τις επιλογές τους.
Εικαστική δημιουργία - Κυκλοφοριακή αγωγή
- Λεπτομέρειες
Στο πλαίσιο του μαθήματος Ζ.Δ.Δ. οι μαθητές του Α1 και οι υπεύθυνες καθηγήτριες κ.κ. Μαλαχιά Ελένη και Βουζαρά Κλεοπάτρα συνεργαστήκαν με την κα Erica Gutenschwager, καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με αποτέλεσμα ένα εικαστικό έργο για την κυκλοφοριακή αγωγή.
Οδική ασφάλεια
- Λεπτομέρειες
Με το μήνυμα «Η αμυντική και προσεκτική συμπεριφορά μας κατά την κίνηση στο οδικό δίκτυο, μας προφυλάσει από την εμπλοκή μας σε τροχαίο ατύχημα», οι Αρχιφύλακες Μπόσια Βασιλική και Πάσχος Στέργιος του Τμήματος Τροχαίας Βόλου ενημέρωσαν την σχολική κοινότητα του ΕΠΑΛ Αγριάς για τα τροχαία ατυχήματα στην χώρα μας και την αναγκαιότητα για μια ορθή και υπεύθυνη κυκλοφοριακή συμπεριφορά με σεβασμό στην ανθρώπινη ύπαρξη. Τους ευχαριστούμε θερμά!
Πανελλήνια έρευνα για τη χρήση ουσιών, άλλες εξαρτητικές συμπεριφορές και την ψυχοκοινωνική υγεία
- Λεπτομέρειες
Το ΕΠΑΛ Αγριάς, συμμετείχε στην Πανελλήνια έρευνα ESPAD-Ελλάδα από το ΕΠΙΨΥ, Ερευνητικό Κέντρο της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, για τη χρήση ουσιών, άλλες εξαρτητικές συμπεριφορές και την ψυχοκοινωνική υγεία. Η έρευνα περιελάμβανε τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού ανώνυμου ερωτηματολογίου από τους μαθητές ενός τμήματος της Α’ Λυκείου.
Η παρούσα έρευνα εστιάζει στο κάπνισμα, την κατανάλωση οινοπνευματωδών, τη χρήση ουσιών και την υιοθέτηση εξαρτητικών συμπεριφορών όπως η ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και το στοιχηματισμό/τζόγο. Τα ευρήματά της αξιοποιούνται στο σχεδιασμό προγραμμάτων προαγωγής της ψυχοκοινωνικής και σωματικής υγείας των εφήβων.