ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ , ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΩΝ ΤΟΥΑΛΕΤΩΝ
- Λεπτομέρειες
Έχοντας υπόψη την σχετική Νομοθεσία το ΕΠΑΛ Αγριάς, καλεί κάθε ενδιαφερόμενο, που πληροί τις απαιτήσεις της παρούσας πρόσκλησης να καταθέσει προσφορά για το παρακάτω έργο.
ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ
Την επισκευή και αλλαγή της υδραυλικής εγκατάστασης στις τουαλέτες και της επισκευής της αποχετευτικής δομής των τουαλετών.
Καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο να καταθέσει την προσφορά του στο γραφείο του Διευθυντή του σχολείου μας του ΕΠΑΛ Αγριάς από Παρασκευή 11-12-20 μέχρι την Τετάρτη 16-12-20 και ώρα 13:00μμ.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΗΣ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗΣ ΣΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
- Λεπτομέρειες
Έχοντας υπόψη την σχετική Νομοθεσία το ΕΠΑΛ Αγριάς, καλεί κάθε ενδιαφερόμενο, που πληροί τις απαιτήσεις της παρούσας πρόσκλησης να καταθέσει προσφορά για το παρακάτω έργο.
ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ
Την επισκευή, αντικατάσταση και επέκταση του δικτύου δομημένης καλωδίωσης σε αίθουσες διδασκαλίας.
Καλούμε κάθε ενδιαφερόμενο να καταθέσει την προσφορά του στο γραφείο του Διευθυντή του σχολείου μας του ΕΠΑΛ Αγριάς από Παρασκευή 11-12-20 μέχρι την Τετάρτη 16-12-20 και ώρα 13:00μμ.
Covid 19 ... συνεχής ενημέρωση ...
- Λεπτομέρειες
......συνεχής ενημέρωση για τον Covid 19......
Οι νεώτερες πληροφορίες εμφανίζονται πρώτες ...
5. Σωστός τρόπος χρήσης μάσκας [YouTube]
4. 6 βήματα για την σωστή εφαρμογή της Υγιεινής των Χεριών με πλύσιμο με νερό και σαπούνι [pdf]
3. Οδηγίες για τους Εκπαιδευτικούς [pdf]
2. Οδηγίες για τους μαθητές [docx]
1. Αφίσα υγιεινή χεριών [jpg]
«Φύτρωσε σαν … μανιτάρι», ΝΟΗΣΙΣ
- Λεπτομέρειες
Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2019-2020 υλοποιήθηκε στο ΕΠΑΛ Αγριάς ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα - στα πλαίσια «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ» και σε συνεργασία με το φορέα ΝΟΗΣΙΣ, κέντρο διάδοσης επιστημών και μουσείο τεχνολογίας - με τίτλο «Φύτρωσε σαν … μανιτάρι».
Οι μαθητές μετά από έρευνα ανακάλυψαν το μυστικό κόσμο των μανιταριών, δηλαδή τα βρώσιμα και δηλητηριώδη , τις ποικιλίες που υπάρχουν στο Πήλιο, τους τρόπους συντήρησης και αποθήκευσής τους, τις θεραπευτικές τους ιδιότητες, τη χρήση τους στη μαγειρική, τα καλλιεργήσιμα μανιτάρια, τους Έλληνες επενδυτές . Σίγουρα μετά από όλες αυτές τις ανακαλύψεις, πολλοί μαθητές αποφάσισαν να εντάξουν τα μανιτάρια στη διατροφή τους και έγιναν πιο συνειδητοποιημένοι καταναλωτές αλλά και συλλέκτες μανιταριών.
Εργάστηκαν σε ομάδες στις ενότητες