#EU CodeWeek 2022
- Λεπτομέρειες
Στις μέρες μας η υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος εξαιτίας της ανθρώπινης δραστηριότητας έχει λάβει
μεγάλες διαστάσεις. Καθημερινά διαβάζουμε και ακούμε για ζώα υπό εξαφάνιση, για την υποβάθμιση των
περιοχών που ζουν, για την καταστροφή των δασών λόγω παράνομων ενεργειών ή πυρκαγιών κ.α.
Θεωρούμε λοιπόν ότι η τεχνολογία και ειδικότερα η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να προσφέρει πολύτιμες
υπηρεσίες στην προσπάθεια των ανθρώπων για την πρόληψη και την καταγραφή ενεργειών που υποβαθμίζουν το
περιβάλλον.
Οι μαθητές θα δημιουργήσουν μια εφαρμογή η οποία θα
Εκπαιδευτική επίσκεψη στην τέχνη
- Λεπτομέρειες
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο από τους μαθητές/τριες της Γ' Λυκείου, των ειδικοτήτων Οικονομίας Διοίκησης και Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Ξεναγός η κα Έρικα Γκουντενσβάγκερ η εικαστικός και καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ,συνεργάτης σε πολλές δράσεις του σχολείου μας.
Δελτίο τύπου για τα αποτελέσματα Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2021-22
- Λεπτομέρειες
Για άλλη μια χρονιά οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΕΠΑΛ Αγριάς σημείωσαν μεγάλες επιτυχίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις .
Από τους συμμετέχοντες στις εξετάσεις μεγάλο ποσοστό - πάνω από 30% - επέτυχαν επιδόσεις που ξεπερνούν τα 16000 μόρια.
Θεωρούμε ότι με την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής το ποσοστό των επιτυχόντων μαθητών μας στις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 θα αγγίξει το 100%.
Συγχαίρουμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας που έλαβαν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις καθώς και τις οικογένειές τους και ευχόμαστε κάθε επιτυχία στις επιλογές τους.
ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΑΣ
Για μια άλλη πλαστική ζωή!
- Λεπτομέρειες
Στα πλαίσια του μαθήματος «Ερευνητική εργασία στην τεχνολογία» ασχολούμαστε με την επανάχρηση του πλαστικού μπουκαλιού για νερό.
Ο τίτλος του προγράμματος είναι «Για μια άλλη πλαστική ζωή» και με τη συνεργασία της καθηγήτριας των εικαστικών του παιδαγωγικού τμήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Erica Gudenvagen κατασκευάζουμε αντικείμενα χρηστικά όπως: σκαμπό, τραπέζι , φωτιστικό κ.α. Χρησιμοποιούμε επίσης χαρτόνι από χαρτόκουτα, άμμο, παλιά υφάσματα για την ολοκλήρωση των αντικειμένων.
Ο στόχος είναι να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές ως προς την χρήση του πλαστικού ,την επιβάρυνση του πλανήτη , την εξάντληση των πόρων και επίσης να μάθουν να δημιουργούν χρηστικά αντικείμενα πριν πετάξουν το άδειο μπουκάλι του νερού και να χρησιμοποιούν σκεύη πολλαπλών χρήσεων αντί των μιας χρήσης.